вторник, 10 май 2016 г.

Vintage Romanantic Card

Не знам дали ви се е случвало да правите картичка за някого/без претенции и изисквания/  и  да улучите любимия цвят на човека,цветовете на тоалета или просто сте сложили любимото цвете .На мен ми се случва доста често и това ми се случи и с тази картичка.
Майката на една млада дама,която завършва своето средно образование ми поръча да  направя картичка .  Вече нямам много свободно време , не правя картички по поръчка ,а правя само ако имам желание и време.Но  знам,че момичето харесва много нещата които правя ,а и имах време и огромно желание/ вдъхновението ме обзе :) /.
Днес дадох картичката и както всеки път се притеснявах дали ще се хареса :)) Оказа се,че много са харесали картичката,която направих,но съм улучила и цвета на роклята  на  бъдещата абитуриентка ами  съм улучила и стила.
Ето я картичката ,а  надолу в поста ще публикувам и роклята :))





Ето я и роклята :


Картичката си ще покажа в предизвикателствата :
http://kartishok-challenges.blogspot.bg/2016/04/blog-post_29.html


2 коментара:

  1. Ей на това му викам щастливо и красиво съвпадение, Стели.
    И на мен ми се е случвало, и знам колко са щастливи хората като получат нещо толкова лично и специално така че колкото и малко време да имаш, не се отказвай да направиш някого щастлив.

    ОтговорИзтриване
  2. Ох какво бижу си създала :))) Харесват ми и цветята и цветовете и перлите и всичко. Пожелавам ти да имаш повече време и да твориш с удоволствие и много вдъхновение :)

    ОтговорИзтриване