петък, 20 февруари 2015 г.

Картичка за мама

Осми март наближава и аз вече съм готова с картичката си за моята мама :)
Картичката стана много забавна и съм сигурна ,че на майка ми много ще и хареса и ще се смее много щом я види. 
Като малки със сестра ми се нареждахме пред огледалото и се карахме коя е по-хубава :D
А майка ни идваше и казваше "Не се карайте,мама е най-хубава " и се смеехме много.
 Просто разбирате,че нямаше как да открия по-подходящ печат :D
 Ето я и картичката :


А надписът .... той си дойде съвсем естествено :D

Познайте коя съм аз ? 
Даа ,най-малкото лакомо момиченце :D

Хубав ден и дано съм накарала да се усмихнете и вие :)




5 коментара:

  1. Ехааааа! Ето това е наистина очарователно! Картичката е повече от фантастична! Много забавна и с прекрасни свежи цветове! Идеята за етикетчета с реплики е уникална! Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва, тази картичка страшно много ми харесва - и цветово и композиция - уникална! И аз искам такава картичка, но при две момчета - единия тийнейджър, другото бебе - няма да имам такъв късмет :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хаха, страхотна картичка! Много веселяшка! Прекрасна цветова комбинация!

    ОтговорИзтриване